Dag 6 - Reisverslag uit Nogent-sur-Seine, Frankrijk van Hans Kessels - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Nogent-sur-Seine, Frankrijk van Hans Kessels - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Paul en Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

03 Mei 2014 | Frankrijk, Nogent-sur-Seine

We worden wakker en de lucht is donkergrijs. Oei. Beenwarmers aan, overschoenen aan, regenjas bij de hand en hopen op het beste. En dat lukt ook nog. 100 km gefietst en geen regen! Geweldig! Om 16u bij de jeugdherberg in Montargis maar die ging pas om 18u open. Saskia bracht redding. Ze vond en boekte voor ons een hotel in de buurt. Dank je, Saskia. Onderweg nog tijd voor een petit café. En een plensbui, Maar wij zaten binnen. Dan ons ritueel: douchen- eten- iets drinken- kaart bestuderen voor morgen en moe naar bed.

• 03 Mei 2014 - 20:14

Benji:

Wat een sportmannen!

• 03 Mei 2014 - 20:29

Yani Princen:

Heey papa en Hans

Ik heb vandaag pas alle berichten en foto's kunnen lezen en zien.
    Zo te zien hebben jullie al heel wat gefietst !
    Waarschijnlijk is het toch nu en dan eens afzien, maar hopelijk hebben jullie ook wat plezier.
    Ik wens jullie nog een leuke/mooie reis toe ! Misschien zet ik later nog eens een reactie.

Groetjes van ons allemaal