Dag 10 - Reisverslag uit Beaugency, Frankrijk van Hans Kessels - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Beaugency, Frankrijk van Hans Kessels - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Paul en Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

06 Mei 2014 | Frankrijk, Beaugency

Na een karig ontbijt willen we naar Poitiers. We volgen de oude pelgrimsroute langs dorpjes en beekjes. Poitiers ligt op een berg dus klimmen! Maar de beloning is er ook: een middeleeuws stadje met mooie gebouwen, gezellige terrasjes en weer oude kerkjes. 3 uur later willen we weer weg. Maar het is Frankrijk en dus niet goed aangegeven. Dus zoeken. En dat kost tijd. Rond 16u zijn we moe. We vinden onderdak in Gencay. Een heel huis voor ons alleen, met terras. "Als God in Frankrijk". Als Jos en Ber ons konden zien...

• 06 Mei 2014 - 21:24

Jan En Els:

We zijn toch een beetje jaloers, zeker nu jullie daar leven als God in Frankrijk..... Maar jullie verdienen het na de zware inspanningen.
    Blijven volhouden, wij blijven jullie volgen en supporteren vanop een afstand (van vele honderden kilometers) mee.

• 06 Mei 2014 - 21:55

Marleenchristis:

Gelukzakken!zo te lezen genieten jullie wel hè! Wij genieten mee. Groetjes. M&M .

• 06 Mei 2014 - 22:46

Rene En Rina:

Wauw! Na de inspanning volkomen ontspanning!We supporteren van op vele kilometers mee!

• 07 Mei 2014 - 14:37

Goele:

Hey Nonkel Paul, Gerd heeft vandaag het webadres van jullie blog doorgestuurd. Zo kunnen wij toch ook wat volgen! Volhouden maar! Ik vind dat jullie er nog behoorlijk fris uitzien na zoveel km's! Groetjes, Goele