Dag 13 - Reisverslag uit Beaugency, Frankrijk van Hans Kessels - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Beaugency, Frankrijk van Hans Kessels - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Paul en Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

11 Mei 2014 | Frankrijk, Beaugency

We komen maar niet op gang vandaag. Onze chambre d'hote is goed. De omgeving nodigt uit om een dag te blijven. Maar uiteindelijk zijn we toch (laat) weg. Weer langs eindeloze druivenvelden en veel "chateaus". We maken er een halve dag van en rijden relaxed verder. Onderweg een adres in Cadillac geboekt uit ons boekje. Om 15u al zijn we daar. Ons wacht een hartelijk ontvangst door Marie. Ik maak van de gelegenheid gebruik om 5 kg "overbodige" bagage met de Franse post naar huis te sturen. "Iedere kilo die je thuis laat, is meegenomen". Dan nog een handwasje en de avond kan beginnen. Eerst bekijken we een stadje. DAn gaan we eten in een erg gezellig restaurant op de hoek. We waren en bleven daar de enige gasten. Dus hadden de eigenaren alle tijd voor ons. Al met al een fijne avond.