Dag 15 - Reisverslag uit Beaugency, Frankrijk van Hans Kessels - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Beaugency, Frankrijk van Hans Kessels - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Hans en Paul

Blijf op de hoogte en volg Hans

12 Mei 2014 | Frankrijk, Beaugency

We zijn na het ontbijt vlug weg. Rosy de eigenaresse van de gite, had nog wat tips voor ons maar dan op weg. Onderweg komen we de eerste wandelaar tegen. Het is Jef uit Bergeyk. Hij is vanaf 4 april weg en loopt 40 km per dag. Hij slaapt in een tent. Respect Jef! Geleidelijk laten we Les Landes achter ons. Door de wind geholpen vliegen we verder en zijn op de middag in Dax. Daar treffen we fietsers uit Willebroek. Het zijn Leon en wijn vrouw, vertrokken op 24 april. We kletsen wat en delen ervaringen. Maar al gauw zijn we weer verder en komen in heuvelachtiger gebied. Tot we aankomen in Peyrehorade met zicht op de Pyreneeen. Nu wordt het spannend.

• 12 Mei 2014 - 12:27

Benji:

Por supuesto! Las montañas son maravillosas

• 12 Mei 2014 - 23:16

Nora En Richard:

Wij genieten mee met jullie reisverslagen en foto's. Vooral Richard is een beetje jaloers. 't Ziet er ook zo geweldig uit, maar wij voelen natuurlijk niet jullie benen. Hou de moed erin, na elke bergop komt weer een bergaf! Geniet ervan!