dag 25 - Reisverslag uit León, Spanje van Hans Kessels - WaarBenJij.nu dag 25 - Reisverslag uit León, Spanje van Hans Kessels - WaarBenJij.nu

dag 25

Blijf op de hoogte en volg Hans

21 Mei 2014 | Spanje, León

Het regent flink en het is koud als we opstaan. Tocht vertrekt iedereen. En wij dus ook. Goed ingepakt. We hebben een vlak parcours en weinig wind en dus trappen we flink door en maken veel kilometers. Later neemt de wind toe en vallen er flinke buien. Weer denken we aan Jos en Ber. Tegen 14u rijden we Leon al binnen. Een mooie stad. In de herberg van het klooster is gelukkig nog plaats. We liggen met 40 op een zaal dus de oordopjes worden weer boven gehaald. We bekijken de stad weer (mooie kathedraal, de stadsmuren en de mooie pleinen) We praten met wat wandelaars en zoeken ons nest op. Doodmoe!

• 21 Mei 2014 - 19:14

Els En Jan:

Een moeilijke dag? Aan het eind geen "pap" meer kunnen zeggen/schrijven? Of hoe moeten we die puntjes als verslag van vandaag interpreteren?
    Zet hem op! Nog effe pinhoaje!
    De laatste loodjes wegen het zwaarst maar de voldoening zal ongetwijfeld immens groot zijn. We kijken al uit naar de straffe verhalen die we binnenkort te horen zullen krijgen.