dag 28 - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Hans Kessels - WaarBenJij.nu dag 28 - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Hans Kessels - WaarBenJij.nu

dag 28

Blijf op de hoogte en volg Hans

25 Mei 2014 | Spanje, Sarria

Gisteren was niet mijn dag: koud, veel wind, band kapot, ventiel kapot, spaak gebroken. Maar vandaag is wel mijn dag: De zon schijnt, geen wind, in Villefranca de spaak laten vervangen en verder gereden dan gepland. We zitten nu op de Cebreiro op 1300 m hoog. De klim was lang en zwaar maar blijkbaar lukt het dan toch. Petje af voor Hans en Paul. We hebben weer een paar bekenden gezien. Een Italiaan die we veel tegenkomen en een jong Braziliaantje dat dan toch ook boven komt. We hebben een hotel met een goede douche en hoeven niet om half 7 op. Zo kunnen we vanavond op ons gemak naar de Champions League finale kijken. Dat is hier een topper, de tv gaat er al de hele week over. Dus dat wordt mooi vanavond. En morgen de bult naar beneden tot Sarria.

• 26 Mei 2014 - 18:54

Roos:

Dag Paul en Hans,

dus weer met goede moed op weg naar het doel, dat nu niet al te ver meer verwijderd is.
    Heb met plezier jullie reis gevolgd, en thuis zullen we nog lang van jullie verhalen kunnen genieten.
    Geniet er nog maar van.
    groetjes roos