nu begint het toch te kriebelen........ - Reisverslag uit Kessenich, België van Hans Kessels - WaarBenJij.nu nu begint het toch te kriebelen........ - Reisverslag uit Kessenich, België van Hans Kessels - WaarBenJij.nu

nu begint het toch te kriebelen........

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

21 April 2014 | België, Kessenich

Nu begint het toch te kriebelen.....
Nog 6 dagen en dan zijn we weg: op weg naar Santiago!
Vandaag voor de laatste keer samen geoefend en een kleine 70 kilometer gefietst in 3,5 uur.
Maar thuis was ongeveer 15 minuten verder dan mijn maag aankon: honger en wiebelig in de benen! Weet ik ook hoe dat voelt.....
Deze week nog de koffers inpakken, de eerste overnachting boeken (Luik als daar Luik Bastenaken-Luik wordt verreden), proviand inkopen (bananen, energy-repen, chocola en gedroogd fruit)
Dan zaterdag de fiets bepakken en bezakken.
Zondag nog een gezamelijk ontbijt met Monique, kinderen en kleinkinderen en Paul en Gert en de kids.
En om 9 uur vertrekt het olijke twee-tal.
Toch een vreemd gevoel: ik ben nog nooit langer dan 5 nachten weggeweest (voor mijn werk dan ook nog)
Ik ben Monique enorm dankbaar dat ik dit mag doen.
En ik ben trots op haar dat ze een maand zonder mij probeert te zijn.
Als ze er maar niet te zeer aan gewend raakt ;-)

  • 21 April 2014 - 22:57

    Benji:

    Mucha suerte!

  • 24 April 2014 - 08:39

    Jos:

    Jongens, veel succesen plezier komende 5 weken. Dat jullie gezond en wel mogen terugkomen van deze inspirerende en avontuurlijke tocht.

  • 25 April 2014 - 12:43

    Saskia:

    Papa, ik ben trots op je dat je zo een grote reis gaat ondernemen. Zijt voorzichtig en vooral maak er een ongelofelijk mooie tocht van met jullie twee. GENIETEN!!

  • 25 April 2014 - 13:56

    Bart:

    Heel veel succes, maar ook vooral veel plezier de komende 5 weken! vergeet vooral niet de blog geregeld bij te werken :) Geniet ervan!

  • 25 April 2014 - 16:57

    Els:

    Ik heb heel veel bewondering voor jullie grote sprong in het onbekende!
    Jullie gaan dat super doen...
    Veel succes, wij zullen vaak aan jullie denken!

    Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 10830

Voorgaande reizen:

30 April 2014 - 31 Mei 2014

Fietstocht Kessenich - Santiago de Compostela

Landen bezocht: