Dag 18 - Reisverslag uit Beaugency, Frankrijk van Hans Kessels - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Beaugency, Frankrijk van Hans Kessels - WaarBenJij.nu

Dag 18

Door: Paul en Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

16 Mei 2014 | Frankrijk, Beaugency

We hebben een rustige etappe voor de boeg: 35 km tot Estella maar. Dus lopen we nog de hele ochtend door Pamplona. Echte toeristen. De citadel is indrukwekkend en het centrum ronduit gezellig. Na de middag begint de tocht naar Estella. We worden door een mooi landschap gevoerd: rivieren, wijngaarden, vergezichten, een ooievaar en zelfs een arend (10 m boven ons hoofd) passeren de revue. In 1 woord: FANTASTISCH! In Estella besluiten we een refugio te proberen. Je slaapt in een zaal met anderen (hier dus met 30) maar het is erg goedkoop. Om 22u gaat het licht uit maar dat is voor niemand niet te vroeg. We krijgen een tip waar we goed kunnen eten. Daar treffen we 2 Australische vrouwen die geen woord over de grens spreken. We raken aan de praat en de avond vliegt om. Later blijken ze onze buren in ons "hotel". We slapen goed maar besluiten toch morgen oordopjes te kopen :-)