Dag 24 - Reisverslag uit León, Spanje van Hans Kessels - WaarBenJij.nu Dag 24 - Reisverslag uit León, Spanje van Hans Kessels - WaarBenJij.nu

Dag 24

Blijf op de hoogte en volg Hans

20 Mei 2014 | Spanje, León

We hebben een routine gekregen bij het aankomen en bij het vertrekken uit de hostals: registreren-douchen- bed inrichten-kleren klaarleggen voor morgen-met af en toe een wasbeurt voor de kleren- dorpje verkennen- pintje- eten- wijntje- omvallen. Vanmorgen dus weer om 7u op en om 8u op de fiets. En weer is het ijskoud. We trappen ons warm door hetzelfde eindeloze landschap. We schieten daardoor goed op. Om 14u zijn we al in Schahagun. Volgens de plannin ons doel van de dag. We slapen in een hostal die in een oude kerk in gevestigd. Na de routine van het installeren gaan we het dorp in.

• 20 Mei 2014 - 17:39

Benji En Els:

Gaan jullie verder over Lugo of Melide? Ik heb het gegoogled en met de auto zouden jullie er al over 3.5 uur kunnen zijn ;)!

Pienso que disfrutaís solos ahora. Mientres disfrutaís,vesteís el mundo!
    Hace mucho calor aquí. Veintiocho grados! Y en España?

• 20 Mei 2014 - 19:26

Lamberigts Francine:

Hoi, heb weer even de tijd om bij te lezen. Zo te zien gaat het jullie nog altijd goed. Ijskoud? Hier was het vandaag heel, heel warm. Maar om te fietsen kan het beter iets kouder zijn, niet? Anders is het nog vermoeiender. Ik vind het heel knap dat jullie nog steeds de geplande kilometers per dag kunnen rijden. Petje af.
    Nog veel succes verder,
    groetjes,
    Francine Lamberigts

• 20 Mei 2014 - 21:05

Henri En Tamara:

De laatste kilometers, succes!!!

• 21 Mei 2014 - 10:39

Jos Linders:

Heren, nog even een paar bergjes over en jullie zijn op bestemming. Hulde, petje af voor de prestatie die jullie hebben geleverd.

• 21 Mei 2014 - 14:12

Saskia:

Jullie zijn er bijna, jullie zijn er bijna, maar nog niet helemaal, kontje ....

Succes nog de laatste paar dagen op de fiets! En vergeet vooral niet te genieten!!!