dag 29 - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Hans Kessels - WaarBenJij.nu dag 29 - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Hans Kessels - WaarBenJij.nu

dag 29

Blijf op de hoogte en volg Hans

25 Mei 2014 | Spanje, Sarria

We hebben gisteren voetbal gekeken en slapen eerst uit. Het is erg stil in ons hotel. Dat in schrei contrast met de herbergen van de laatste 2 weken. Daar is vanaf half 6 's morgens al veel geluid van vertrekkende pelgrims. Buiten is het mistig en koud dus stellen we het vertrek een beetje uit. Als we dan toch opstappen is het inderdaad koud. We zitten dan ook op 1300m. Maar na een paar steile klimmen staat het zweet weer op je lijf. Na een uurtje volgt de beloning: een afdaling van 12 km naar beneden. We flitsen naar beneden naar 600m. Het landschap is inderdaad ongelofelijk mooi. Heel groen. Heel ongerept en heel stil. Het weer verbetert en we kunnen zowaar langs de weg onze picknick eten. Een hert komt even kijken en verdwijnt weer. Om 15u zijn we in Sarria. We liggen ruim op schema en besluiten hier te blijven. Nog 2 dagen tot Santiago.

• 27 Mei 2014 - 09:22

Saskia:

Jullie zijn er nu echt bijna... Nog eventjes fietsen en daarna genieten in Sint Jacob en dan terug naar huis... EINDELIJK ;-)
    De meiden hebben je gemist, opa!!

x