dag 34 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Hans Kessels - WaarBenJij.nu dag 34 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Hans Kessels - WaarBenJij.nu

dag 34

Blijf op de hoogte en volg Hans

31 Mei 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

WE hebben een busreis naar Fisterre geboekt en staan dus om 9u aan de halte. De zon schijnt dus het belooft een mooie dag te worden. Het programma is bekend: een oude brug, een kerkje in Carotta, een waterval, cabo Fisterre, eten in Fisterre en dan naar Muxia. Een geweldige dag gehad met mooie plekjes. Veel mooie foto's dus. En vis eten op de kade in Fisterre. Cabo Fisterre s het uiterste einde van het vaste land. Erg mooi en inspirerend. Muxia is misschien nog mooier: enorme rotsen, zee zover je kan zien en de golven slaan woest op de kust. En de wetenschap dat er duizenden kilometers alleen maar water is. Voor de kust zien we voorwaar 2 dolfijnen. Ik zou hier de hele dag kunnen blijven. De bus moet echter terug en de dag is zo om. En daarmee ook de hele reis. Vanavond nog gauw inpakken en morgenvroeg om 6 u op en naar het vliegveld. Bye bye Spanje en Kessenich: here we come... Ik hoop dat iedereen de reis een beetje heeft kunnen beleven. Wij hebben in elk geval een geweldige tijd gehad. Ik kan het iedereen aanraden. Tot binnenkort, thuis!!

• 31 Mei 2014 - 00:29

Lamberigts Francine:

Ik wens jullie een hele goede reis terug. Knap wat jullie gepresteerd hebben,
    tot ziens in Kessenich

• 01 Juni 2014 - 11:15

Rene En Rina:

Amai, amai!
    Jongens toch ! wat een belevenis en wat een avontuur!
    Wat een prestatie...
    We hebben telkens je verslag gelezen met veel plezier en nieuwsgierigheid!
    Je thuiskomst zal enorm verwarmend zijn!
    Nog een hele dikke proficiat en hopelijk tot binnenkort eens!
    René en Rina